КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Рівні навчальних досягнень учнів |
Бали |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
І
Початковій |
1 |
Учень (учениця) розпізнає окремі
об'єкти, явища і факти предметної галузі; знає і виконує правила техніки
безпеки під час роботи з комп'ютерною технікою |
2 |
Учень (учениця) розпізнає окремі
об’єкти, явища і факти предметної галузі та може фрагментарно відтворити
знання про них |
|
3 |
Учень (учениця) має фрагментарні
знання при незначному загальному їх обсязі (менше половини навчального
матеріалу) при відсутності сформованих умінь та навичок |
|
II.
Середній |
4 |
Учень (учениця) має початковий
рівень знань, значну (більше половини) частину' навчального матеріалу може
відтворити репродуктивно; може з допомогою вчителя виконати просте навчальне
завдання; має елементарні, нестійкі навички роботи на комп'ютері |
5 |
Учень (учениця) має рівень знань
вищий, ніж початковий; може з допомогою вчителя відтворити значну частину
навчального матеріалу з елементами логічних зв'язків; має стійкі навички
виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп'ютері |
|
6 |
Учень (учениця) знайомий з
основними поняттями навчального матеріалу;може самостійно відтворити значну
частину навчального матеріалу і робити певні узагальнення; вміє за зразком
виконати просте навчальне завдання; має стійкі навички виконання основних дій
з опрацювання даних на комп'ютері |
|
III.
Достатній |
7 |
Учень (учениця) вміє застосовувати
вивчений матеріал у стандартних ситуаціях; може пояснити основні процеси, що
відбуваються під час роботи інформаційної системи та наводити власні приклади
на підтвердження деяких тверджень; вміє виконувати навчальні завдання,
передбачені програмою |
8 |
Учень (учениця) вміє аналізувати
навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його на практиці;
контролювати власну' діяльність; самостійно виправити вказані вчителем
помилки; самостійно визначити спосіб розв’язування навчальної задачі; вміє
використовувати довідкову систему |
|
9 |
Учень (учениця): вільно володіє
навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; вміє систематизуваги і
узагальнювати отримані відомості; самостійно виконує передбачені програмою
навчальні завдання; самостійно знаходить і виправляє допущені помилки; може
аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання;
вільно володіє клавіатурою |
IV. Високий |
10 |
Знання, вміння і навички учня
(учениця) повністю відповідають вимогам державної програми Учень (учениця) володіє
міцними знаннями, самостійно визначає проміжні цілі власної навчальної
діяльності, оцінює нові факти, явища; вміє самостійно знаходити додаткові
відомості та використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних
цілей, судження його (її) логічні і достатньо обґрунтовані; має певні навички
управлііпія інформаційною системою |
11 |
Учень (учениця) володіє
узагальненими знаннями з предмета; вміє планувати особисту навчальну
діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи; вміє самостійно
знаходити джерела різноманітних відомостей і використовувати їх відповідно до
мети і завдань власної пізнавальної діяльності; використовує набуті знання і
вміння у нестандартних ситуаціях; вміє виконувати завдання, не передбачені
навчальною програмою; має стійкі навички управління інформаційною системою |
|
12 |
Учень (учениця) має стійкі системні
знання та продуктивно їх використовує; вміє вільно використовувати нові
інформаційні технології для поповнення власних знань та розв'язування задач;
має стійкі навички управління інформаційною системою у нестандартних ситуаціях |
Коментарі
Дописати коментар